Ing. Martina Jiříková
K personálnímu poradenství mě přivedla moje 15-ti letá zkušenost v oblasti personalistiky, především ve výrobních firmách, kde jsem prošla od nástupní pozice HR referentky až na manažerku personálního a mzdového oddělení. Základem pro moji kariéru bylo vysokoškolské vzdělání v oboru Personální management v podniku a další odborné kurzy. Komunikuji plynule německy a domluvím se i mírně pokročilou angličtinou.
V současnosti se aktivně věnuji personálnímu poradenství v různě velkých a výrobně zaměřených firmách. Mezi nejaktuálnější témata patří např.:
- vylepšení pozice firmy na pracovním trhu
- nastavení personálních procesů
- poskytnutí nezávislého poradenství tam, kde personální oddělení působí
- dlouhodobé působení jako konzultant a poradce
- krátkodobé zastoupení nemocného či odešlého zaměstnance – HR managera či HR specialistu
Svoje zkušenosti předávám dále i vzděláváním personalistů nebo jiných pracovníků či vedoucích, jejichž činnost se s personalistikou prolíná.
Dalším oborem, ve kterém mám praktické zkušenosti je koučink. Ráda pomohu i Vám rozšířit Vaše možnosti v osobním i pracovním životě.
Působím hlavně po celém Plzeňském kraji a Středočeském kraji, po domluvě je však možnost pomoci v rámci celé České republice.
Vzdělání
- 2000 – 2003 VŠE, Praha, Fakulta podnikohospodářská, zaměření Ekonomika a management, vedlejší specializace Personální management v podniku
- 1997 – 2000 ZČU, Plzeň, Fakulta ekonomická, zaměření Ekonomika a management vedlejší specializace Malé a střední podniky
- 1-4/2014 akreditovaný vzdělávací program Externí profesionální kouč, Koučink centrum, Praha
- 1998-9 certifikátový studijní program Psychologie v řízení organizace, ZČU Plzeň
Praxe
- 2 roky praxe ve vedoucí pozici personálního a mzdového oddělení výrobní firmy (vedení týmu 11 pracovníků ve firmě o velikosti 800 zaměstnanců a 200 brigádníků) a 2 roky jako zástupce vedoucího personálního a mzdového oddělení
- 15 let praxe v personalistice výrobních firem
- 2 roky praxe kouče osobního rozvoje pro soukromou klientelu i ve firemním prostředí