O nás

Kdo jsme?

Naše spolupráce týmů profesionálů a specialistů na personální poradenství a outsourcing personalistiky vznikla v r. 2016 po předchozích bohatých zkušenostech v této oblasti v interním HR ve firmách. Nyní se aktivně věnujeme personálnímu poradenství v různě velkých, hlavně výrobních nebo obchodně a logisticky zaměřených firmách. Působíme nejčastěji po celém Plzeňském a Středočeském kraji, ale i Jihočeském a Karlovarském kraji, po domluvě je však možnost spolupráce v rámci celé České republiky. Svoje zkušenosti předáváme dále i vzděláváním personalistů nebo jiných pracovníků či vedoucích, jejichž činnost se s personalistikou prolíná. - Dalším oborem, ve kterém máme praktické zkušenosti je vzdělávání v oblasti softskills a koučink. Rádi pomůžeme i Vám rozšířit Vaše možnosti v osobním i pracovním životě.

Náš tým

Martina Jiříková

Ing. Martina Jiříková

K založení firmy na personální poradenství a outsourcing personalistiky mě přivedla moje 14letá zkušenost v oblasti personalistiky, především ve výrobních a logistických firmách, kde jsem prošla od nástupní pozice HR referentky až na manažerku personálního a mzdového oddělení. Základem pro moji kariéru bylo vysokoškolské vzdělání v oboru Personální management v podniku a další odborné kurzy. Mým velkým koníčkem jsou má rodina - manžel a 3 děti, lyžování, tanec, cestování, kolo a užívání života plnými doušky.

Pozice:

CEO, externí HR manažer pro firmy

Praxe v personalistice:

Více než 20 let

Zaměření:

Personální audity, nastavování personálních procesů, pracovněprávní poradenství, mentoring, koučink

Bc. Lenka Šatrová

V oblasti personalistiky pracuji od roku 1996, V roce 2007 jsem dokončila studium v oboru Personální řízení a andragogika na FF Univerzity Karlovy v Praze. Začínala jsem ve výrobní zahraniční společnosti na pozici asistent pro personální oblast. Pracovala jsem řadu let na pozici HR Specialista i jako vedoucí personálního oddělení firmy s 800 zaměstnanci. Práce s lidmi je mým celoživotním koníčkem.

Pozice:

HR senior specialistka

Praxe v personalistice:

Více než 26 let

Zaměření:

outsourcing personalistiky, nábor, motivace pracovníků a péče o ně, koučink

Lenka Šatrová
Lenka Klauberová

Ing. Lenka Klauberová

Stojí za mnou více jak 15 let profesionálních zkušeností v řízení komplexních procesů a činností v oblasti personalistiky. Pracovala jsem vždy v manažerské pozici v mezinárodních společnostech v různých odvětvích - výroba, hotelnictví, obchod, farmaceutický průmysl. Moje poslední zkušenost je z nadnárodní pozice, kdy jsem působila jako HR Manažer pro Evropu a zodpovídala za řízení HR v 8 regionech Evropy. Ráda na sobě pracuji a stále se vzdělávám nejen v personalistice, ale i v dalších oblastech. Můj velký dobíječ baterií je cestování a v poslední době i 14ti letý psí dědoušek adoptovaný z útulku.

Zaměření:

Personální audity, nastavování personálních procesů, pracovněprávní poradenství

Pozice:

externí HR manažer nebo business partner pro firmy

Praxe v personalistice:

Více než 15 let

Iveta Dobrovolná

K personalistice jsem se dostala v podstatě náhodou v roce 2006, kdy mi pro mou komunikativnost a široký okruh kontaktů byla nabídnuta pozice koordinátora týmu pracovníků v obchodě a marketingu. Zde jsem zjistila, že dynamická práce zahrnující každodenní komunikaci s lidmi napříč různými postaveními a věkovými kategoriemi je pro mě to pravé. Proto jsem později s nadšením přivítala nabídku pozice HR specialistky v mezinárodním výrobním podniku a následně i HR referentky v obchodně/logistické firmě. Outsourcing mi umožňuje spolupracovat s podniky různé velikosti a zaměření a tím získávat širokou škálu zkušeností.

Pozice:

HR senior specialistka

Praxe v personalistice:

Více než 15 let

Zaměření:

nábor, vedení personální agendy

Iveta Dobrovolná

Další členové týmu

Andrea, junior personalista


Gábina, senior personalista